end year 2010 holiday (second day) :)

assalamualaikum

okey ! aq nak tebus janji pasal nak update holiday yang kedua di Hatyai, Thailand. :)) pada hari kedua pula, destinasi kitorang seterusnya adalah di zoo Thailand dan Songkhla aquarium. semua peserta diarahkan berkumpul di lobi hotel pada pukul 8.00 pagi waktu Malaysia. *senang, sebab jam masing2 menunjukkan waktu Malaysia. pada hari kedua ni, kitorang tak tambang tuk tuk. sebaliknya, kitorang menaiki van pelancongan, dengan hanya tambang 200 bath (RM 20.00) first place yang kami lawati adalah ke Songkhla aquarium. tempat ini lebih kurang macam akuarium dekat KLCC tu. malas cakap banyak jom layan gambar. :))

para2 ibu sedang bergosip :D

sebenarnya, pada hari tersebut merupakan hari Krismas. so, kami dapat lihat Santa Claus masuk ke dalam akuarium dan memberi ikan2 makan. ini dia..

okay ! dah penat tengok ikan2 yang pelik-pelik, yang besar-besar kitorang menuju ke kedai
cenderahati. so, kitorang beli ole-ole yang boleh dijadikan kenangan (tak sempat nak upload gambar) :)) seperti sediakala, kitorang diarahkan berkumpul dan naik van masing2 untuk menuju ke zoo Thailand pulak. semasa dalam perjalanan, ketua rombongan mengubah plan supaya kitorang singgah di kedai makan untuk lunch. lunch kali tak ada sponsor2 dah. semua kena guna duit sendiri. haha. :D

okay ! dah sampai di zoo, kitorang diarahkan menaiki kereta api yang disediakan di zoo tersebut. so, tak payah nak lenguh-lenguhkan kaki nak tengok semua binatang dalam zoo tu. haha. :D malas nak cakap panjang, jom tengok gambar..

di situ juga terdapat persembahan anjing laut. best sangat ! :))

selepas puas tengok binatang, tibalah masanya untuk kitorang pulang. tengok muka2 orang letih. :D
okay ! malam tersebut merupakan malam acara bebas. so, me and my family mengambil peluang untuk shopping di bandar Hatyai tersebut. kedai yang banyak menjual pakaian perempuan adalah Pink Lady. :)) okay dah ! :DD

p/s : sorry, gambar tak berapa ok. sebab guna hp abah. kamera, habis bateri. :))

No comments:

Post a Comment