....

Okay!Baru je habis kelas.Pukul 8-pukul 10 pagi kelas BEL260.

Hari niy,buat speaking test.Group aku ada empat orang.Dua task kami kena buat.GREAT!:DFisrt,sir Fakrul panggil kat depan.Dia dah sediakan meja untuk kami berempat.First task kami adalah 'How to encourage Malaysians to respect each other'.Task yang pertama niy,individual speaking test.

Sir Fakrul bagi 2minit untuk kami prepare.Fikir isi apa nak cakap.So,aku orang yang pertama Sir Fakrul pilih.Aku jawab apa yang ada dalam kepala otak aku je.Tak tulis pun.Mana sempat nak fikir dalam masa 2 minit tu.=,='

Tiba giliran task yang kedua.Yang niy,kena cakap berkumpulan.Yang task niy,dapat tajuk 'Benefits Of Online Shopping'.Yang niy pun Sir Fakrul bagi 2 minit jugak.Tapi,kena cakap-cakap 10 minit.

Sepatutnya,yang prepare laa kena 10 minit.HAHA.=,='

Hari niy,datang awal ke kelas.Biarpun lewat 10minit.Tapi masa tu ramai budak-budak kelas aku tak datang lagi.Kira awal laa tu ek?Hehe.

Kelas seterusnya,pukul 2 pulak.Kelas Geology.Makmal pulak tu.Terpaksa laa,aku pakai jaket fakulti yang tebal tu.Hehe.


No comments:

Post a Comment