Lesen Punya Pasal !

assalamualaikum

wah ! dah lama aku tak update blog. dah berhabuk nampaknye ye ? haha. okay ! ini semua, gara-gara aku berulang alik ke kotaraya iaitu sekolah memandu setiap hari. nak dapat lesen cepat-cepat kan, mesti lar kena rajin. haha.

okay ! hari ni, penat-penat balik dari kotaraya posmen datang rumah dan kasi surat. mama check satu-satu surat, ada satu surat yang tertera nama aku. dan mama kasi, aku buka surat tu slow-slow. lepas je baca. aku dah set dalam kepala aku harus menghadirkan diri ke dewan gelanggang seni di kota bharu kerana seminar itu wajib dihadiri oleh para-para lepasan SPM yang terpilih.

seminar tu, akan diadakan pada hari sabtu ni. iaitu, 16 April 2011. okay dah ! bye. :)

fakta : takut kemungkinan tersebut akan terbongkar. :(

No comments:

Post a Comment