Kenapa ?

Assalamualaikum

Sekarang dah pukul , 12.19 am . Maksudnya , entri yang aku nak update niy pasal kelmarin . Okay , semua dah tahu kelmrin 11.11.11 . Cantik kan tarikh ? Dan kebetulan , hari tu jatuh pada hari Jumaat .

Aku tak rasa apa-apa pun pasal tarikh niy . Tapi , sudah tentu ada apa-apa kepada yang kahwin hari niy . Tambahan pula , kepada yang melahirkan anak dan tak lupa juga kepada hari lahir jatuh hari niy . Haha . Aku ucapkan tahniah kepada sesiap yang mengalami hari-hari tersebut .

Tapi , yang aku pelik dan hairan . Kenapa orang pakat duk kecoh-kecoh pasal tarikh niy ? Ada yang special ke ? Tapi , apa yang orang buat kita tak boleh halang dan tak mampu nak kata apa-apa . Tu , terpulang kepada individu masing-masing . Ada yang cakap tarikh niy , Yahudi meraikan apa entah .

Niy je idea aku ada nak update blog sambil-sambil mata belum mengantuk lagi .

p\s : Malam niy , duk tengok carta Astro Hitz K-pop top , Global top ngn Local Top .

No comments:

Post a Comment