Hujung Minggu Yang Sepi

Hari niy hari sabtu.Hari minggu laa.

Semua orang duk berlumba-lumba nak shopping.Semua orang berlumba-lumba nak lepak-lepak kat mall.Semua orang berlumba-lumba sewa keta nak overnight.

Aku je yang duk terperuk dalam bilik seorang diri.Ditemani dengan facebook,blog,dan youtube.

Kawan-kawan semuanya ada hal masing-masing.Tak sempat nak layan aku.Ye lah,aku pun tak nak layanan dari diorang.Ngeh..ngeh..ngeh.:P

Aktiviti keseorangan pada hari ini adalah,aku online,makan,tido.Kadang-kadang melepaskan geram terhadap broadband aku yang tiba-tiba bertukar jadi warna hijau a.k.a lambat.HAHA.

Malam niy,perlawanan bola sepak antara Kelantan vs Negeri Sembilan.Aku adalah perempuan yang layan bola sepak yang pasukan Kelantan berlawan sahaja.Harap maklum.:)Tapi,malam niy minat aku tu dikecualikan oleh sebab kat u aku niy takda tv.Kalau nak tengok pun,kena duk tercongok kat food court yang penuh dengan orang itu,:D

So,apapun aku tunggu keputusan yang akan diupdate oleh makhluk-makhluk fb sekalian yang kebanyakkannya orang kelate.Orang luar mana minat pasukan kelantan.Ramai pok kito doa ko kelate biaa meney pialo sumbangsih male niy.:D

p/s: gomo kelate gomo!!



No comments:

Post a Comment