Movies Week,not Study Week.:D

Salam semuaa..:)

Memandangkan gap yang panjang minggu exam niy,aku ambik kesempatan layan movies.HAHA.Bukan satu,bukan dua.Malah,4 movies dah aku 'khatamkan'.Macam pelik je ayat.=,='

Antara movies yang tersenarai dalam 'khatamku' adalah,ADNAN SEMPIT 2,AZURA 2012,PROM NIGHT dan AKU TAK BODOH.

ADNAN SEMPIT 2.

Memang lawak gila.Sampai nak pecah perut tengok gelagat Adnan,Bobby and the gang.Bakal father in law Adnan bagi syarat kat Adnan sururh dia menguasai English dalam masa sebulan.Baru boleh jadi menantu orang korporat.HAHA.

Tunggang terbalik dibuatnya,bila dia cakap English.:D Yang paling syoknya adalah Adnan ngan Nadia siap panggil papa mama lagi.HAHA.

AZURA 2012Italic

Memang romantik cite niy.Orang yang kita benci pun,boleh terjatuh cinta.Hehe.:)

PROM NIGHT

Cite sal pembunuhan.

Seorang guru yang terlalu obses dengan pelajar perempuannya sehingga dia jadi hilang akal.Dia bunuh semua orang untuk dapatkan perempuan tu.

AKU TAK BODOH

Cite niy dah lama dah.Tapi aku suka seorang pelakon niy.Aeril Zafril.Ngeh2.Hensem gila kott dia.:)

Dan aku dapat pengajaran dari cerita niy.Biarpun seseorang manusia tu,bodoh dari segi pelajaran.Tapi,dia ada kelebihan dalam bidang yang lain.Memang cite tu,macam realiti.

Maklumat sampingan : Sekarang dah jumpa jalan terbaik nak bagi ingat semua nota.Study tengah-tengah malam sampai subuh.:D

No comments:

Post a Comment