Sejak Dua Menjak niy.

Salam..

Sewaktu dulu,ramai orang yang addicted dengan Facebook.Sampai yang dah mencecah peringkat warga emas pun,sempat lagi berfb niy.

Tak terkecuali.Aku pun sama macam diorang jugak.

Tapi,sejak dua menjak niy aku semakin ke arah bertwitting.HAHA.Bagi yang takda Twitter lagi tu,aku syorkan korang buatlah(ayat menghasut).:P

Best apa twitter niy.Sekarang memang selalu bukak twitter.Bila bukak je laptop,mesti bukak twitter dulu.Memang dah addicted sangat.

Kadang-kadang nak tukar selera jugak.Selalu tukar selera makanan,sekarang nak tukar selera social network pulak.:D

Advantage twitter niy,bila nak follow artis.Twitter tu,bukan twitcon diorang.Memang official.Tapi,ada jugak yang buat twitcon artis niy.Nak dapat publisiti laa katakan.HAHA.

Yang kedua,bila post tweet kita tak kisah sama ada tweet tu jadi kesukaan orang ke tak.Kita just luahkan perasaan kat situ

Tak macam fb.Update status je,mesti mengharapkan bilangan yang 'like' tu ramai.Kalau takda orang yang 'like'.Mesti rasa sia-sia je.

Lain laa,yang mana perempuan ada gambar muncung muncung.Confirm lelaki yang ramai 'like'.Even,status yang tak berfaedah.HAHA.Contohnya : Hari niy saya berak keras.Bilangan orang yang like : 125 people.Ini kenyataan.Bukan palsu ye.

Haaaa..So renung-renungkan dan selamat beramal.:)

Maklumat sampingan. : Aku jenis manusia biasa yang ada kelemahan.Aku hanya dapat memberi pendapat dan berkongsi dengan followers semua.:) Sekian,wassalam..

No comments:

Post a Comment